kdev
Vagabond
Hi, I'm trying to remove the root effect on my (clean) server, but it's not working. I'm using Interlude.
Revision: ................ 1520:1524M
Build date: .............. 2025.04.14 15:12
Skills:
<skill id="453" levels="1" name="Escape Shackle">
<!--
Last modify:15.08.2008
Description: Allows you to escape from a captured state.
-->
<set name="icon" val="icon.skill0453"/>
<set name="reuseDelay" val="10000"/>
<set name="magicLevel" val="60"/>
<set name="hitTime" val="4000"/>
<set name="hitCancelTime" val="500"/>
<set name="mpConsume2" val="60"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="skillType" val="NEGATE_EFFECTS"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="negateEffects" val="Root"/>
<set name="onlyPhysical" val="true"/>
</skill>
<skill id="461" levels="2" name="Break Duress">
<table name="#mpConsume2">33 37</table>
<table name="#num_charges">2 3</table>
<table name="#negateroot">10</table>
<table name="#negateslow">0 10</table>
<table name="#magicLevel">60 66</table>
<set name="icon" val="icon.skill0461"/>
<set name="reuseDelay" val="5000"/>
<set name="magicLevel" val="#magicLevel"/>
<set name="hitTime" val="3000"/>
<set name="hitCancelTime" val="500"/>
<set name="mpConsume2" val="#mpConsume2"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="num_charges" val="#num_charges"/>
<set name="skillType" val="NEGATE_EFFECTS"/>
<set name="onlyPhysical" val="true"/>
<set name="negateStackType" val="Root:#negateroot;speed_down:#negateslow"/>
<cond msgId="113" addName="1">
<player chargesMin="#num_charges" />
</cond>
</skill>
Revision: ................ 1520:1524M
Build date: .............. 2025.04.14 15:12
Skills:
<skill id="453" levels="1" name="Escape Shackle">
<!--
Last modify:15.08.2008
Description: Allows you to escape from a captured state.
-->
<set name="icon" val="icon.skill0453"/>
<set name="reuseDelay" val="10000"/>
<set name="magicLevel" val="60"/>
<set name="hitTime" val="4000"/>
<set name="hitCancelTime" val="500"/>
<set name="mpConsume2" val="60"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="skillType" val="NEGATE_EFFECTS"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="negateEffects" val="Root"/>
<set name="onlyPhysical" val="true"/>
</skill>
<skill id="461" levels="2" name="Break Duress">
<table name="#mpConsume2">33 37</table>
<table name="#num_charges">2 3</table>
<table name="#negateroot">10</table>
<table name="#negateslow">0 10</table>
<table name="#magicLevel">60 66</table>
<set name="icon" val="icon.skill0461"/>
<set name="reuseDelay" val="5000"/>
<set name="magicLevel" val="#magicLevel"/>
<set name="hitTime" val="3000"/>
<set name="hitCancelTime" val="500"/>
<set name="mpConsume2" val="#mpConsume2"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="num_charges" val="#num_charges"/>
<set name="skillType" val="NEGATE_EFFECTS"/>
<set name="onlyPhysical" val="true"/>
<set name="negateStackType" val="Root:#negateroot;speed_down:#negateslow"/>
<cond msgId="113" addName="1">
<player chargesMin="#num_charges" />
</cond>
</skill>