New listener onSkillEnchantSuccess

Deazer

Head Developer
Staff member
[EN]Added a new listener that allows the player to operate at will upon successful enchant of an skill. For example, I am attaching a code that sends a message about successful Triple Slash skill enchant. You can add any mechanics and additions you like. I attach the code below
how to compile your scripts and load them >>> Guide of compile <<<

[RU] Добавил новый листенер который позволяет по своему желанию оперировать игроком при удачной заточки скила. К примеру прикладываю код отправляет сообщение об успешной заточки скила Triple Slash. Вы же можете добавлять какие угодно механики и дополнения. Код прикладываю ниже
Как компилировать ваши скрипты и загружать их >>> Гайд <<<

Java:
package services;

import l2.gameserver.listener.actor.player.OnSkillEnchantSuccessListener;
import l2.gameserver.model.Player;
import l2.gameserver.model.Skill;
import l2.gameserver.model.actor.listener.CharListenerList;
import l2.gameserver.scripts.Functions;
import l2.gameserver.scripts.ScriptFile;
import l2.gameserver.tables.SkillTable;

public class enchantSkillSuccess extends Functions implements ScriptFile, OnSkillEnchantSuccessListener
{
private static final int TripleSlash = 1;

  @Override
  public void onSkillEnchantSuccess(Player actor, int skillId, int skillLevel)
  {
Skill skill = SkillTable.getInstance().getInfo(skillId, skillLevel);
    if(skill != null && skill.getId() == TripleSlash)
    {
actor.sendMessage(skill.getName() + " enchanted " + skill.getLevel() + " level");
    }
  }

@Override
  public void onLoad()
  {
CharListenerList.addGlobal(this);
  }

@Override
  public void onReload()
  {

  }

@Override
  public void onShutdown()
  {

  }
}
 
Last edited:
Back
Top