I think it's a matter of geodata, or a map. I have maps from our client and I have God geodata and HF in some places. I can try to run there in the evening
подскажи где можно взять?Да там мап с гео не совпадают, крч с фуфариона берите мап и гео. Все прекрасно будет
А разве в Фуфурионе норм стартовые деревни? В годе их убрали ж вроде или ты про конкретный квадрат?Да там мап с гео не совпадают, крч с фуфариона берите мап и гео. Все прекрасно будет
я про стакато, но можешь чекать и другие локиА разве в Фуфурионе норм стартовые деревни? В годе их убрали ж вроде или ты про конкретный квадрат?
thanks for your answer! =)You can use ready-made textures of mobs and NPCs from GoD chronicles. To do this, just open npc_name (without classic), find the id you need, copy it, put it in the npc_name_classic file, repeat the procedure with the npc_grp. after that, just add a description of the NPC to the xml file of the assembly and voila, the new NPC is ready
Do you have the tools that you can pass me to edit the L2Font-eu?
I would appreciate it, if you have any tutorial for the Chronicle Classic, it is very welcome! Thank you!
See this topic, There is an answer thereHello, how I delete this?, I use the tool editor, and descrypt, but when I open in unreal 2, I get critical
View attachment 2695